alleballelover

Alla inlägg under april 2012

Av Nelly - 25 april 2012 15:17

E tsm me en kille irl nu! Andreas heter han.. Måste alla killar jag har börja på A? Arvid, Anton, Aron, Andrée & Andreas för säkerhets skull o.e Jag valde att lixom inte vara tsm med någon av Arvid elr Andrée, för dom skulle bara bråka isf.. Desstutom har jag varit kär i Andreas (Adde säger alla till honom så jag tänker oxå göra det ;) jätte länge så.. 

Kanske kan lägga in en bild på han omde funkar..  




Fan   De funkar nt.. 

Nu kmr jag låta som värsta peddot, men jag har letat upp nårra snusksmileysar. Titta här är två stycken, han hittat fler, men alltså pallar nt visa >.<

  <--För i helvete? O.O Min bästis lillasyrra sa såhär: Det var väl värst vad han sover oroligt! Ja o Meja höll på att skratta igäl (Stav o.e..) oss 8DD 

Här kommer en till:

    <-- Först fattade nt Meja det men jag sa Ralla så fattade hon xD Hennes lillasyrra sa såhär. Det vad är väl inte så roligt att kn...Vi lixom täckte igen hennes mun för hennes mamma var där. Sen när Karin hade gått så sa hon: De e väl nt så farligt att säga att han är röd i huvudet genom att kittla henne, jag menar jag brukar ju kittla dig Meja, och jag blir aldrig röd i huvudet, så fortsatte hon att pladdra på fast jag tror inte hon märkte nog inte att jag och Meja redan han stuckit upp på rummet ;D 


Lilla syrror, dom e så söta, dom!  

Aja, Hejdå ska käka lite macka!


   

Av Nelly - 23 april 2012 19:36

Hajjsan! För typ 2 minuter sen så var jag ute med min hund. Vi skulle gå en långrunda hade jag tänkt. Så vi började gå. Då kommer den en fyrhjuling i värsta fart och håller på att köra över min hund O.O Fast som tur var hann jag gå undan med hunden, men ändån. Han sa inte ens "Förlåt"!!!, utan bara körde vidare som ingenting!! DESSUTOM var det en gångväg, bara cyklar och människor (Och såklart hundar..o.e) får gå där, han kunde väl iaf se sig för lite och köra i kanten på gångvägen isf & nt i mitten?! Åh..VAD JA STÖR MIG PÅ SÅNT!!! 

Jaja, ska ut och tömköra Alle nu! Heeeejdåååå! 


 

Av Nelly - 23 april 2012 16:18

TackTackTackTackTack Allima för headern!!   

Änligen har jag rett ut dethär med Arvid och blablabla..  

Nu hade jag tänkt ha lite Frågestund med min kära kompis Meja. Det är Meja som börjar fråga mig. 


  • Är du kär i någon? Typ halvt, fast han är kär i någon annan nu. 
  • Gillar du att Allima gjorde en Msp Header? Ofc!!!! 
  • Vad om du fick EN önskning (Vad om helst) vad skulle du önskat dig? 1000000000 Önskningar till xD 
  • Hade du velat vara Blondin? Nej, men jag tycker det är snyggt, fast jag behåller nog min rödbruna färg c; 
  • Okej, vem är din bästa vän på Msp? Ojj, jag har jätte många, men typ...Roxy<3<3<3 och Allima19 och kanske Beckisfol & Bert 
  • Vem är din bästis irl? DU såklart, vafan trodde du?!?! 8D 
  • Hade vi kunnat gå ut i stallet nu? Ofc! 

Jaa, det var allt för mig, dessutom har Allima gjort denna oxå :   Srry om den inte syns.. Fast ni får ändån se den nu, för jag och Meja sticker ut och rider på tjockisen! 


 

Av Nelly - 23 april 2012 14:28

Tjafan.. Denna dagen började Bajs, o slutade Kiss..   

För det första, så springer jag på Arvid (Min kille jag hade tänkt göra slut med.) Och SÅKLART har han fått veta att jag tänkt göra slut. Så SÅKLART frågar han om det är sant. Och SÅKLART drar jag en story om att det måste ha varit ett missförstånd. och SÅKLART (O.O) så kommer Filip som har frågad chans på mig just då, och frågar om jag säger JA eller NEJ. Fanfanfanfanfanfanfan...  

Fast en sak är SKIT bra.   ALLIMA HAR GJORT EN NY HEADER TILL MEJJ!!!!   Fast hon har inte laggt in den än, som du ser! Men det är as bra! Jag skulle just nu vilja göra såhär med dig --->   

Hahahaha, nejmen ni fattar! Allima , jag ska ge dig en present, men isf måste jag samla lite Moneys vettni!  

Nej nu ska jag ut i stallet och mocka lite skit! Hejdå!  


// NELLY             <--- Hahaha Wtf? 

Av Nelly - 22 april 2012 16:38

Häyy! Ja e rätt ny på att blogga, vilket ni kanske fattar..  Nejmen iaf..

Ni kanske vill höra lite intressant fakta om mejj?



 

Jag heter Nelly, är 12, ska fylla 13 och älskar min häst Alfur, och därav fick bloggen heta AlleBalleLover   (Han kallas då Alle.. ) Jag bor i en liten "Ort" som heter Glumslöv i skåne, så jag e en liten Skååna-Jäwel  xDD 

Jag har en bror som heter André som byter tjej 3 gånger om dan typ 8D , och en pappa som heter Magnus. En mamma som heter Lotta och en hund som heter Vickan. (Och såklart en häst som heter Alle ;) Tyvär går jag inte på glumslövsskola, utan i helsingborg, där jag har flest kompisar.. Jag kommer kanske ha dagens låt & lite sånt, men kanske inte lägger upp bilder..(Jag måste isf veta hur man gör först Cx) Min bästa kompis heter Meja och är en liten trögis <3 Älskar dig, min Gorkah :3 Jag har en Kille, men kanske inte längre för det verkar som om han gillar någon annan, så jag ska göra slut..  Och jag skulle bli ASGLAD om någon kunde fixa en header åt mejj!!! Jag spelar ett spel som heter Moviestarplanet.se (Checka där!) Och där heter jag Nelllan. <----Komihåg, alltid med 3 "L" och om någon från Moviestarplanet fixar en header åt mig så får den en present!   Och får gästblogga lite då & då!     aja, vi ses...


 

//NELLY ;*     <---Du o jag under täcket,bby? xDD                                                                                                                                              

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards