alleballelover

Alla inlägg under juni 2012

Av Nelly - 27 juni 2012 11:22

SHHHEJJEKLAÖJHDFHKWLKJHFDJSKLAKJHGJFEKWLAKJHYFJDKL
SÖKJHGFUIKDOJCIHUYUFIDJUGURWHPGIPWHFJUO=HGRUIGBV=HHGRUPGIWHURW?I 

 

Eheheheheheehhehehehehehehe (8) Är helt typ SPEEDAAAD 8'DDD Nu ska ni få se mitt samtal med pappa. Han är typ i Polen på jobbresa,

 

Pappa: Heeej, Gumman :*' 

Jag: Hej Mammaa! 

Pappa: -Suck- Det är pappa... 

Jag: AHAAAAA (i) Heii, Papzz! (Mobba nt mig för mina Creepy Smeknamn ._.) 

Pappa: Hur är det hos dig då? 

Jag: Jag vet inte riktigt det var kallt i morse när jag skulle hämta posten, så jag tog på mig min overall (stav) när jag skulle till stallet. 

Pappa: Men det är väl varmt i stallet? 

Jag: Joo. Ja. 

Pappa: Varför tog du på dig en Overall om du bara skulle gå femtio meter framåt, sen varit inne i varmen. 

Jag: Hmm..En bra fråga. 8D 

Pappa: Jaha.. 

Jag: Hur är det i Polen då? 

Pappa: Det regnar lite ditt som datt. 

Jag: Okej c: 

Pappa: Är mamma hemma?

Jag: Nååe

Pappa: Jaha, okej. Puss Hejdå

Jag: Heiiidåååe

 

Mwehehehehehe. Måste lära mejj höra skillnad på mammas och pappas röst (i)

Av Nelly - 19 juni 2012 09:07

Hejj, srry att jag glömt att blogga, har haft fullt upp innan skolan slutade och så.   Idag ska jag åka och köpa midsommar klänning c: Jag har hittat en snygg på GinaTricot (stav) för ett rätt okej pris på nätet. Lite dyrt, men iaf^^  Jag ska fråga Allima hur man ja..typ lägger upp bilder och sånt, sedan kommer ni få lite bilder c'x 


Jag läste nyss en blogg, om en tjej. Som var så JÄVLA dryg! Hon var säkert bara åtta år och typ höll på att smacka med munnen och bara "Yes.." Hon var ju jättesöt men hon "utnyttjade" det på HELT fel sätt. Ikv ska jag typ ut med Adde ( 10000% cool på msp) och Meja ( som nt har msp) och Dajjan  (Blod Lady) och Kevin (som HADE 10000% cool innan Adde fick den) Vi kmr ha så JÄVVLA kul.  Vi ska ut och shoppa, och då ska jag köpa min efterlängtade klänning. Ajja, ni kanske vill se hur det såg ut när jag chattade med min idiotiska data? 


Datorn: Hej! Välkommen hit!

Du: Tack

Datorn: Varsågod!

Du: Hmm o.o

Datorn: Kan du spela gitarr?

Du: Ja

Datorn: Vilka låtar kan du?

Du: Hot N Cold, Summer Paradise, The A-Team

Datorn: Gissa vilket tal jag tänker på.

Du: Nej

Datorn: Nähä.

Du: .

Datorn: Tycker du om citroner?

Du: Jaa

Datorn: Jag tycker att citroner är sura.

Du: Det tycker jag med, de är därför dom är goda ._.

Datorn: Jaha.

Du: Mmm

Datorn: Gissa vad jag gjorde i går!

Du: Andades?

Datorn: Är det fint väder hos dig?

Du: Ja, men det blåser lite

Datorn: Jaha.

Du: Mmm

Datorn: Tycker du om citroner?

Du: Jaa O.O

Datorn: Vill du ha en?

Du: Nää, har redan ätit en till frukost

Datorn: Jag har också.

Du: Men du tyckte väl inte om dom?

Datorn: Nähä.

Du: Äh..Nu blir jag förvirrad

Datorn: Jag blir också.

Du: Men k ._.

Datorn: Fråga mig någonting.

Du: Gillar du hästar??

Datorn: Nej.

Du: O.O

Datorn: Gissa vad jag gjorde i går!

Du: O.O

Datorn: Ska jag berätta en saga?

Du: O.'O

Datorn: Säg något.

Du: O.O

Datorn: Vad gör du just nu?

Du: O.O

Datorn: Ska jag berätta en saga?

Du: Gillar du inte hästar? O.O"

Datorn: Nej.


Sedan stack jag .____. Eheheheheheh  

 Nu går jaag! 

HaaaajDåååååå     

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards